Історія

Свою історію ТОВ «НВП ВЦ «АЗОВМАШТЕСТ» веде з лютого 1965 року, коли на Жданівському заводі важкого машинобудування (ЖЗВМ), на базі групи дослідно-конструкторських робіт Спеціального конструкторського відділу (СКВ) і бюро розрахунків конструкторського відділу вагонобудування була створена Центральна експериментально-конструкторська лабораторія надійності і довговічності (ЦЕКЛНД). Завданням цієї лабораторії було відпрацювання конструкторсько-технологічних рішень, доведення виробів до необхідних технічних вимог, відпрацювання надійності і довговічності в експлуатації, нової техніки, що випускається.

Потім після декількох трансформацій (ЦКЛН Центральна конструкторська лабораторія надійності) → НДВНМ (Науково-дослідний відділ надійності і міцності) → КВНМ (Конструкторський відділ надійності і міцності) → ВЦ «Азовмаштест» ВАТ «АЗОВ» → ВЦ «Азовмаштест» ВАТ «МЗВМ»).

У 2008 році відбувається перетворення в незалежне підприємство ТОВ «НВП ВЦ «АЗОВМАШТЕСТ».

За період свого існування ТОВ «НВП ВЦ «АЗОВМАШТЕСТ» виконав понад 800 робіт прикладного і дослідно-випробувального характеру. Були проведені статичні, динамічні випробування дослідних агрегатів ТЗ-16 (паливозаправник), комплексні випробування 120 тонної цистерни, випробування напівкозлового крана вантажопідйомністю 500 т на Саяно-Шушенській ГЕС, подібних кранів в Румунії та ін. регіонах

(№1)_Испытания_полукозлового_крана_грузоподъемностью_500_т (№2)_1989_г_Саяно_Шушенск_ ГЭС

         У нашому випробувальному центрі одним з перших був застосований при дослідженні металу метод акустико-емісійного контролю, який дозволив провести комплекс робіт з дослідження технічного стану Цар-дзвону в Московському Кремлі. Проводилися випробування металургійного і гірничорудного обладнання (конвертори, роторні екскаватори, конвеєр-відвальний комплекс та ін.). 

(№3)_1983_г_Казахстан_ЭРП_2500 (№4)_1987_г_Узбекистан_ОШС_4000_125

       Проведено значний обсяг робіт з випробувань різних видів залізничної техніки.

(№5)_Испытания двухярусного вагона_автомобилевоза   (№6)_Ударные_испытания_жд_платформы_со_съемним_кузовом (№7)_Вагон_цистерна_в_стенде растяжения_сжатия    (№ 8)_Испытания _Ж_Д._трактора

Також проводився комплекс робіт з технічного діагностування та експериментального обстеженнярухомого складу, металоконструкцій, підйомно-транспортного гірничорудного і металургійного устаткування, технологічних трубопроводів промислових підприємств.